Uczestnictwo w targach branżowych to doskonała okazja, aby zwiększyć rozpoznawalność marki na rynku, a także znaleźć nowych klientów i kontrahentów biznesowych. Wybierasz się na targi jako wystawca? W takim razie musisz wiedzieć, jakie kasetony reklamowe sprawdzają się najlepiej. Częstym wyborem są podświetlane kasetony typu pop-up, które doskonale sprawdzają się nie tylko na targach, ale także dniach otwartych i jako tzw. potykacz przed siedzibą przedsiębiorstwa lub np. przed sklepem.
W jaki sposób wykorzystać kasetony reklamowe w działaniach promocyjnych marki?
Jest naprawdę wiele sposobów, aby w praktyce wykorzystać podświetlone kasetony reklamowe. Takie materiały promocyjne doskonale sprawdzają się głównie na targach branżowych oraz w siedzibach firm, gdzie liczy się jak najskuteczniejszy przekaz marketingowy.
Tak naprawdę sposobów wykorzystania kasetonów reklamowych jednostronnych i dwustronnych jest tyle, co wersji tego typu materiałów promocyjnych. To także ciekawa forma przekazywania informacji o aktualnych promocjach marki w przestrzeni publicznej np. w galerii handlowej.
Chcesz zamówić wysokiej jakości kasetony reklamowe LED? Możesz to zrobić na stronie adsystem.pl. W jednym miejscu znajdziesz wiele ciekawych rozwiązań, które powinny sprostać Twoim oczekiwaniom.
Jakie są popularne rodzaje podświetlanych kasetonów?
Przez internet możesz zamówić wiele odmian kasetonów reklamowych dopasowanych do swoich potrzeb i preferencji. Popularne rozwiązania to kasetony reklamowe:
- wolnostojące,
- ścienne,
- podwieszane,
- pop-up.
Alternatywna opcja to zamówienie kasetonów na wymiar. W tym przypadku koszty produkcji kasetonów mogą być wyższe, ale jednocześnie zyskujesz materiał promocyjny skrojony na miarę potrzeb przedsiębiorstwa.
Wśród wszystkich wersji kasetonów najlepszym wyborem jest kaseton typu pop-up z opcją podświetlenia. To w 100% beznarzędziowe rozwiązanie, dzięki czemu gotowy stand promocyjny złożysz nawet w kilka sekund.
Kaseton świetlny jednostronny czy dwustronny – jaki wybrać?
Kiedy wybierasz kaseton reklamowy jednostronny, musisz liczyć się z tym, że tylko jedna strona będzie pełnić funkcję promocyjną. Tego typu kasetony możesz ustawiać tuż przy ścianach lub w miejscach, gdzie ruch odbywa się jednostronnie.
W innych sytuacjach warto wybrać kasetony reklamowe dwustronne LED, które nie tylko są elegancko podświetlone, ale także informują potencjalnych odbiorców o ofercie zarówno od przodu, jak i od tyłu.